Søg i denne blog

tirsdag den 18. marts 2014

Vind i skørterne

Er der noget bedre end når vinden blæser en dejlig varm brise? Nej vel, og det tror jeg vi alle savner for tiden! De små sol-stænk der kommer engang imellem og den iskolde storm der raser er bare so last year :S 
Jeg trænger ihvertfald til lidt glød i kinderne. Heldigvis kan jeg tælle ned til turen går til NYC og Florida for der er kun en god måned til. YES! 
Den før omtalte tomme kuffert (her) jeg satser på at skulle have med så jeg kan fylde den op "over there", er vist liiiige optimistisk nok. Ihvertfald synes jeg ikke det sæt jeg har fundet mig her fortjener at blive hjemme! Jeg elsker nederdele og dette skørt er da bare top lækkert!!! Tænk når stængerne bliver helt brune!! Yum Yum <3 

Hvad synes i, er det too old lady like?? 
Sammen med skjorten og hatten synes jeg bare det spiller og bliver top lækkert <3

Skjorten, halskæde og tasken er fundet på Ebay til ingen verdens penge ;)



Ha' en dejlig tirsdag <3


Links below picture










































1. Sunglasses (here), 2. Shirt (here), 3. Necklace (here), 4. Leather bag (here), 5. Skirt (here), 6. Hat (here), 7. Boots (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar