Søg i denne blog

mandag den 17. marts 2014

Set the table

11 dage til jeg har fødselsdag og det bliver et brag- uden tvivl! Har et par overraskelser oppe i ærmet til mine gæster så nu skal vejret bare blive godt igen!!  
Vi bliver omkring 8-10 stks. til middag og så kommer der nogle venner senere på aften. Jeg er sikker på det bliver et brag! Hver gang min kæreste og jeg har holdt fest bliver der danset på bordet og sidst gik de hårdt ud over den stakkels sofa...Må hellere finde nogle solide træborde denne gang : )

Generelt er jeg meget girly girl så når bordet skal dækkes vil det helt sikkert også bære præg af dette. Jeg er top forelsket i Zara Home og var vildt begejstret da jeg fandt ud af at de sendte vare til DK. 
Derfor har jeg selfølgelig været inde og gå lidt amok. Jeg elsker den romantiske stil og så kommer der et smæk pink oveni ooooog selfølgelig en piges bedste ven - "diamonds"! 

(beklager farven i billederne, men min computer mandags-driller) 

Det bliver fantastisk og jeg kan slet ikke vente <3 

Ha' en stormfuld dag <3


Links below picture 




1. Dækserviet (here), 2. Tallerken (here), 3. Champagne glas (here), 4. Vandglas (here), 5. Servietring (here), 6. Bestik (here), 7. Lysestage (here), 8. Serviet (here), 9. "Diamonds"/bordpynt (here), 10. Vinglas (here), 11. Lysestage (here)  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar