Søg i denne blog

lørdag den 15. marts 2014

Backstreet Boys fever

I aften sker der det vildeste vilde og jeg kan næsten ikke vente!! 
Jeg har nemlig været SÅ heldig at få, af min søde kæreste, 2 billetter til Backstreet Boys koncert i Forum!!! I know - hvor heldig kan man være? Faktisk lidt heldigere fordi det er sådan at mine dejlige yndlings tøser også skal med!!! Så bliver det sgu ikke bedre!!

Intet kan gå galt....og så...og dog...og hold et øjeblik, Jo! Det kan gå galt for søster hat her har valgt at lægge to fantastiske arrangementer i samme weekend og jeg er simpelthen for gammel til druk flere dage i træk!! Jeg har lede tømmermænd efter en skøn aften i byen igår..planen var at tage ud med nogle venner, drikke et par øl, ja faktisk holde mig til øl hele aftenen (no shots!) skal jo være frisk i aften, men så sker der det at jeg jo faktisk godt lige kunne drikke et par shots...og den rom og cola så sgu da lækker ud og "iiih har du citron også? Så skulle man da være et skarn ikke liiige at tage en rom og c. til!!" Flot Mille! 

Jeg endte hjemme kl. 4 i morges og det er ikke i orden!! For det forholder sig sådan at jeg skal til opvarmning og rigtig komme i stemning til koncerten KLOKKEN 1530!!!!! Damn.....Lige nu føles det ikke vanvittigt godt med tanken om at jeg skal tylle øl om lidt...men hvad pokker, jeg har hørt den ene tager den anden så der skal nok danses på bordene i bedste Backstreet Boys stil

I det mindste kan man da prøve at tage sig lidt pænt ud....Jeg har mest af alt lyst til at tage en jumpsuit og en flyverdragt på, men det bliver man ligesom ikke hevet op på scenen af Nick af vel?! (Det satser jeg faktisk på jeg bliver...skal lige op og kysse og kramme dem lidt!)
Men i stedet kan jeg tage en buksedragt på....Thank G for at det er på tapetet igen!! Jeg har fundet en fræk sort sag, så fræk en dragt nu kan blive. Egentlig ville jeg have hvide bukser på, men ja så er det selvsagt at jeg taber en rød drink eller sætter mig i noget skidt så den ide er strøget! 
Knap så smart er det med de sko jeg skal have på. De er ret så høje, men på skal de!!! De er simpelthen for fede til ikke at vise frem konstant! Og med mine 1.70 cm, gør det ikke noget med lidt ekstra højde....de skal jo få øje på mig fra scenen ;) 

Nå jeg vil tømme en vandtank og gøre mig klar til at ryge i det berømte hegn..

Ha' en dejlig stormfuld lørdag, Bunnies <3


Links below picture





























1. Necklace (Here), 2. Nail Polish (here), 3. JumpSuit (here), 4. Bag (here), 5. Shoes (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar