Søg i denne blog

søndag den 9. marts 2014

Fødselsdags fever

Ooooookaj hvad sker der lige for vejret i weekenden?? Hold nu op hvor har vi bare været heldige!! 
Jeg startede dagen med et par timers hvalpetræning i det fri og hvor var det mega nice ikke at skulle have 3 par leggins indenunder sine cowboy bukser efterfulgt af 4 par raksokker! Jeg labbede det i mig - mere af det!!! 
Ellers har jeg bare dovnet den på en FatBoy i haven - det er altså ikke det værste skulle jeg hilse og sige <3 
Her kunne jeg passende ligge og gennemtænke den kommende tids begivenheder. Blandt andet en nært forestående hyggeaften med min storebror.
I februar havde min elskede bror nemlig fødselsdag og i den anledning gav jeg ham et gavekort på en "night out" med sin søster. 
Vi skal blandt andet besøge verdens bedste restaurant med Pakistansk mad. Jeg lyver ikke når jeg siger der ikke findes bedre! 
Min bror har ikke prøvet det før og jeg har talt længe om det så nu hiver jeg ham med. Derefter skal vi besøge en kæmpe bland-selv-slik butik. Trust me, der er slik alle steder og når man tror man har set det hele, finder man lige en række med mere guf mmmmh. Nå men herefter smutter vi i biffen. 
Jeg synes det er mega fedt at få ting og sager i gave når det er til mig selv, men hvad giver man personen der har alt og som man ser alt for lidt? Ja, en aften i byen selfølgelig! Min yndlings person at være sammen med er min bror, så det er ren win win!!

Men nu skal det jo ikke handle om mad - hvad skal jeg have på?? Det er ikke bytur med hele svineriet så det skal være lidt casual, men samtidg skal man jo ud og spise...hmmm....
Jeg fandet denne fede fede feeeede jakke i Zara forleden. Farven er ikke skrig-gul, men en fantastisk, varm, gul farve der passer perfekt til årstiden. Den skal jeg helt sikkert have på. Den bliver nok en del pænere når jeg får lidt farve i kinderne og dropper det her gennemsigtige look jeg har kørt hele vinteren *gys*!
Derudover skal jeg helt sikkert have de her ballerina'er...Hvor fede er de lige??? Elsker dem!

Hvad siger I, er de en tand for barnlige?? Either way, jeg skal have dem!! 

Ha' en dejlig forårs-søndag aften <3 



Links below picture











1. Earrings - Asos (here), 2. Necklace - Asos (here), 3. Jacket - Zara (here), 4. Bag - Ebay (here), 5. Pants - VeroModa (here), 6. Ballerina - Ebay (here)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar