Søg i denne blog

fredag den 7. marts 2014

Denim dream

Diverse cowboy tøjstykker kan sgu altid pifte et sæt tøj op. Jeg tyer ofte til jeans da man ihvertfald har en god base til et godt outfit. 
Jeg elsker cowboybukser, shorts, jakker og nu har jeg fundet en cowboy skjorte/kjole som er viiiirkelig fed! 
Da jeg var lille havde jeg en cowboy jakke, men synes det var vildt kikset og den var alt for stor, og hvor var min mor ond at putte mig i sådan en og bla bla bla, men så blev jeg lige lidt ældre og hvor pokker er den jakke nu? Den var sgu da fed! Ja ja det kan godt være den er et par størrelser eller 10 for lille, men det skal man ikke kimse af....eller... nå men ihvertfald back to the point. 
Jeg har fundet en cowboy kjole/skjorte som jeg skal eje så den kan komme med til USA (Det der med at have en tom kuffert med til USA holder vist alligevel ikke). 
Når man har ligget på stranden hele dagen og er godt varm eller skal ud og handle mens man er på stranden så er det skønt bare lige at kunne smække en lang skjorte på. Ok måske ikke cowboy stof i det specifikke tilfælde, men jeg er ihvertfald vild med den. Hvis jeg kan få de lækre slip ons med i samme hug så er jeg tilfreds.....for i dag! ;)


Links below picture





1. Denim dress (here), 2. Leo slip ons (here), 3. Necklace (here), 4. Leather bag (here), 5. Heart ring (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar