Søg i denne blog

fredag den 21. marts 2014

ASOS favorites on SALE!!!

Jeg ELSKER ASOS! Så er det sagt. Min ønskeseddel rummer da også adskillige ting derfra...hvilket den gør hvert år.....hmmm eller ok, hver måned (læs: uge)

Jeg ved godt det ikke er en nyhed eller noget, men jeg opdagede det for mange år siden da jeg var helt besat af Paris Hilton - true story!! 
Jeg var lille, blondine, blå øjne og jeg VILLE bare have alt det Paris Hilton havde...specielt hendes hund og kjoler. Derfor gik jeg igang med at søge efter hvor hendes forskellige kjoler kom fra. Ja det var jo nok liiiige en klasse over hvad jeg havde råd til, men så søgte jeg på elskede google der kom op med ASOS som rent faktisk stylede efter kendte mennesker.
Man kunne søge på lige den stjerne man syntes og jeg var solgt!! 

Det blev sk*de dyrt, men mange fejlkøb og maaaaange geniale køb senere, er jeg stadig fan!!!
Nu kører de en kampagne med -25% så hvis du tør så kig forbi. Lidt ligesom H&M er jeg sikker på jeg sagtens kan gå ind forbi uden at købe noget....men det sker sgu aldrig! Desuden har ASOS fri fragt!!! Fantastisk! 
Jeg har fundet mine favoritter som det kribler i mig for at trykke hjem (So easy) og surprise surprise er der et overvæld af Maison Scotch som er min favorit, men må nok liiige vente til min fødselsdag om én uge er overstået. Tjek lige den stribede peplum top - er den ikke vild?? Godt nok ikke fra MS, men UF!!! Den er røget øverst på listen for sure ! 

Det er fredag og jeg har fået mine forældre hjem fra Frankrig, så min weekend står i familiens tegn - Jaaaaaah <3

Hvad skal I lave???

Ha' en dejlig weekend easter bunnies <3








Outfit 1: Shirt (here), Trousers (here), Silver sandals (here), 
Outfit 2: Peplum top (here), Jeans (here), Sandals (here)
Outfit 3: T-shirt (here), Skater skirt (here








Ingen kommentarer:

Send en kommentar