Søg i denne blog

lørdag den 22. marts 2014

Outfit of the day - GRRRR




Da jeg stod op i morges (kl. 7 Gaaab), for at gå tur med hunden, skinnede solen og jeg synes det var dejlig varmt. Derfor blev jeg overmodig og valgte at springe ud i noget lettere forårs/sommer tøj og syntes selfølgelig det var fantastisk......så længe det varede....
Jeg tænkte selfølgelig ikke på at jeg nok fik varmen af at vade rundt ude i skoven i 1,5 time og at solen så forsvandt et par timer senere.....desværre var jeg kommet afsted hjemmefra og kan så ikke liiiige skifte anytime soon. 
Nå, men i det mindste er det et skønt sæt tøj og jeg skal være indendørs hele dagen, så skaden er ikke så stor. 
Nu glæder jeg mig bare til at der kommer lidt mere varme i luften, så jeg med god grund kan tage lettere tøj på....når sg* nok at hive en ordentlig forkølelse i land inden.

I aften skal jeg hygge med manden min.....Yay!

Ha' en dejli' da' <3








Top - sale (here), Ballerina - sale (here), Leather bag (here), Leo jacket - sale (here), Jeans - sale (here)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar