Søg i denne blog

lørdag den 19. april 2014

Summer lovin'

Er du vimmersvej et dejligt vejr vi har haft i dag! Jeg har nydt det i haven for fulde drag og der er da også kommet lidt farve på den vinterblege hud. 
Jeg havde svigermekanikken på besøg til forsinket fødselsdag / påskefrokost i går og det var bare så super hyggeligt. 
Vi skal rejse til US på mandag så der blev planlagt og talt rejse i stor stil. 
I dag har jeg pakket og nu må det altså godt snart blive mandag aften!!! Ellers bliver mit tøj jo krøllet i kufferten! Den står pakket og klar ved døren...... Ja jeg har måske overdrevet lidt...Men i det mindste er den kun halvt fuld hvilket er noget af en bedrift for mig da jeg som regel ikke kender til ordet begrænsning! 
I dag skulle jeg have været til noget party uarti', men hele 2 af mine aftaler blev aflyst...eller det skal siges at de blev ændret til en omgang hygge, film, guf aften, men jeg havde virkelig indstillet mig på at drikke mig i hegnet, så min skuffelse var stor da det blev ændret til stille og rolig hygge....så jeg blev sg* hjemme for at gøre mig rejseklar......men....nu sidder jeg så her....og ser film....spiser guf......og hygger...alene.....til Sommer i Tyrol......Living the wild life!!! I know. 
Nå, ja men så skal jeg da ikke stresse over noget i morgen. Andet end at pleje min kærestes tømmermænd og det faktum at han ikke engang har overvejet om han burde vaske noget tøj inden afrejse....Jeg ved godt hvem den opgave hænger på....Never mind...så kan han slæbe min kuffert som tak!

Jeg har fået en lille forsinket fødselsdagsgave af min kære mutti. Den dejligste sart rosa forårs jakke. Den er så super blød og lækker. Den har jeg nærmest boet i lige siden og idag var bestemt ingen undtagelse. 
Derudover havde jeg mit fantastiske tørklæde fra Pieces på. Det er den fedeste investering ever!!! Det kan snoes én million gange rundt om halsen og så er det så lækker varmt! Og for at det ikke skal være lyv, så er det på tilbud liiiiige her (pssssst, der er fri fragt!!!!)

Solbrillerne herunder er fra Ebay og de er altså ikke til at stå for! Det var egentlig nogle jeg havde købt til mig selv, of course, men min mor huggede dem med hjem så jeg måtte bestille et par nye. Lille tyv.

Samlet sæt pris: 1267, 54 dkk


As a little extra birthday present, my mom gave me this fantastisk pale pink coloured coat. It is oversized without looking like you're drowning when wearing it.
I wore it with this long scarf from Pieces, which by the way is on sale right now!!! 

The sunglasses is from ebay. I actually bought one pair long time ago but my mom "stole" Them away so had to buy Them again! They are really really cute!


Links below picture



























Sunglasses (here), Bag (here), Coat (here), Jeans (here), Scarf (here), Shirt (here), Ballerinas (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar