Søg i denne blog

fredag den 25. april 2014

Pas på !! Husk sol faktor

Hej tøser,

Lige et hurtigt Hej fra New York hvor vi holder en tiltrængt hvile pause. 
Vi vader simpelthen rundt og nyder hvert sekund i denne skønne by!
Vejret er virkelig godt - sol og 16 grader. Det er kommet bag på os alle så vi ligner vaskebjørne fra solbriller mærker i face! Not pretty! 

Solcreme er ikke noget nogle af os har husket. Personligt havde jeg bare tænkt jeg kunne nøjes med at købe noget når vi tager videre til Florida på lørdag men næææsten nej. 
Værst for mig er at jeg pludselig synes mine læber brænder og krymper helt sammen så jeg ligner en der kunne bruge et ordentligt skud restylane.....Hmmm! No comments! 

Heeeldigvis fandt jeg i bunden af min taske, min favorit læbe pomade. Den er fra Ole Henriksen, hedder "Fresh Lips" og har solfaktor 15 i! Den føles dejligt minty fresh og man kan virkelig mærke hvordan den trænger ind og gør sit arbejde godt! 
Den er lidt til den dyre side, men uden tvivl det værd! 
Køb den her eller i de fleste stor magasiner 

Nu vil jeg hoppe til Sogo og få lidt lunch. Maden herovre har virkelig overrasket positivt. Skal vist trilles hjem til Dk og betale overvægt i flyet ......

See ya <3

I am really enjoing my self here in New York and the weather is amazing. Who would have known?! Well not me. In fact I kind of look like a racoon from Sun burn and I have these great looking marks from my sunglasses - buuhuuu!!
Worst of all my lips is really suffering. Luckily I found my must-have all time favorit lip balm with SPF 15! 
It is a little bit expensive but all worth it! It's "Fresh Lips" by Ole Henriksen
Get it here

Have a nice day <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar