Søg i denne blog

fredag den 11. april 2014

Miinto fund!

Jeg er endelig ved at kunne kigge op over dyne kanten uden at få kulde chok og feber anfald, nu skal forkølelsen og halsbetændelsen bare lige smutte ad h til! 
Gider da ikke rende rundt og være så ucharmerende....Det er det værste jeg ved når folk er vildt forkølede og snøfter ind for så ved man bare det er efterfulgt af et prust ud ad i min retning og så kan man ligeså godt gå hjem og lægge sig. Ihvertfald i mit tilfælde. Jeg har intet immunforsvar. Det på trods af at jeg spiser vitamin piller og nogenlunde sundt (nogle gange, salat i burger og alt det der) og jeg prøver selfølgelig at snige vitaminer i min kæreste også....Han nægter konsekvent og jeg forstår det simpelthen ikke. Det er til evig diskussion hvordan det kan være. Og når nu jeg så går hen og bliver syg 10 gange om året mod hans 0, ja å ved vi godt hvem der hoverer!! Og det bliver jeg ikke just tilfreds med!!! Nå, men jeg presser dem ned i halsen på ham anyways!! Jeg tager aldrig fejl........... hm!

Jeg er på jagt efter den fedeste skjorte fra Sisters Point som i bare skal se ASAP! Og mens jeg nu ledte efter den på nettet (så den i et blad), så røg jeg lige pludselig ind på Miintos hjemmeside og det er jo ikke helt dumt! Her kan man vinde et gavekort på 1000 kr.....Det kunne jeg satme godt tænke mig at vinde! Vinder godt nok nærmest aldrig, meeeen har da før vundet et par konkurrencer (én hvad jeg kan huske, men det er sørgeligt at tænke på) og hvorfor skulle heldet ikke liiige være med mig?! 

Gå ind og deltag her

Jeg ved godt hvad jeg skulle have fingre i - sættet herunder skulle helt sikkert på til en kommende påskefrokost! Det er ingen hemmelighed at jeg elsker lyserød synes de her bukser er mega fede og forfriskende....ellers ender det bare med et klassisk par jeans. 
Ja ok, det løb lidt af med mig, for hvis jeg skulle vælge for 1000 kr. ville jeg nok komme til at lægge lidt a la 3 gange så meget selv. Min "indkøbskurv" blev pludselig meget fuld....det der "med måde" findes ikke i mit system.

Nå, jeg vil hoppe ind i kanen igen - hvalpen sover så jeg har fred YES! Det er vitterligt et helvede at have husdyr når man er syg, specielt en hund på 5 måneder....Pyh ha...det kan IKKE anbefales!

Ha' en dejlig dag 


Ppssstt der er gratis levering og ombytning hos Miinto!


Links below picture 









































Sunglasses - Vans (here), Necklace - Pernille Corydon (here), Espadrillos - Toms (here), Shirt - Mos Mosh (here), Trousers - Mos Mosh (here), Bag - FabFashion, Sale! (here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar