Søg i denne blog

søndag den 13. april 2014

Easter holiday

Juhu så er det påske! Elsker bare denne årstid for det er nu alt springer ud, vejret bliver varmere OG bedst af alt så er der et hav af de her hellidage i løbet af ugerne så folk er generelt også i bedre stemning...det er jo bare win win win win. 

Dog er det også nu folk bliver overmodige og hopper i alt for lidt tøj....ja jeg kan jo ikke sige noget eftersom der nok er en årsag til at jeg stadig snotter løs og lyder som om jeg ikke har lavet andet end at ryge 60 cigaretter om dagen de sidste 20 år hver gange jeg åbner munden....
Men fokus på det positivt.....
Nu kommer alle påske frokosterne og DET er dejligt!! Fuldskab, fællesskab, selskabs lege og fest og farver.....YES! 

Jeg har ikke ret mange påskefrokoster i år, da jeg jo skal ud og rejse i 3 uger, men mon ikke der alligevel sniger sig en enkelt eller 2 ind.
På torsdag skal jeg ihvertfald til én og jeg glæder mig bare SÅ meget!! 
Jeg er allerede igang med at finde tøj og sko (surprise) og det er helt sikkert at INTET må være gult!! Jeg gider simpelthen ikke forveksles med en påskekylling! Jo jo påske er dejligt, men hvem gider ligne en kylle?!!!! Nej tak.
Jeg hopper i den fedeste(!!!!) cowboy frakke fra H&M og ellers varme farver! Skønt!!

Pssst tjek lige den guld clutch - Den har det fedeste leo for og så koster den altså KUN 20 kr!! Tørklædet koster en bette 10'er og fringe støvlerne koster sølle 77 kr!! 

Samlet sæt pris: 759, 33 Dkk


Ha' en dejlig dag <3


Links below picture













































Coat (here), Fringe boots (here), Scarf (here), "Gold"-clutch (here), Lace top (here), Satin trousers (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar