Søg i denne blog

mandag den 7. april 2014

Konfirmationstid!!

Nu nærmer vi os med hastige skridt konfirmationsmånederne. 
Jeg kan sagtens huske dengang jeg blev konfirmeret...synes det var som i går, men det er......mange år siden (SH*T jeg orker slet ikke at tælle!!!!). 
Da jeg blev konfirmeret vr jeg ude i sidste øjeblik med hensyn til at finde tøj og sko og det var aller sidste løsning jeg hev en nederdel og skjorte ud fra skabet. Det endte faktisk virkelig godt og jeg røg i en lidt gammeldavs, creme farvet nederdel fra Designers Remix. 
Det var en meget meget kikset konfirmation - Da jeg ankom til kirken fik jeg at vide at jeg skulle gå aller bagerst....alene!!!!!! Alle andre gik op ad gulvet to og to, men da vi var ulige antal og mit efternavn passede lige akkurat med jeg skulle bagerst....Det gjorde mig jo ligesom ikke mindre nervøs!! Hallo, det er jo ikke fordi det er en tid hvor man liiiige er mest sikker på sig selv (ja det har jo godt nok ændret sig "nu til dags", gal jeg er gammel!), men jeg gik der og var ved at snuble over mine egne ben....Jeg var den de lagde mest mærke til...stakkels pige....hmmmmm.....

Nå, men det endte faktisk helt godt, fik så meget ros for mit konfirmations sæt og så blev dagen alligevel ret fin.
Jeg synes virkelig konfirmations tøj er frygteligt....det er altid (som regel) kridt hvide blonder og alt for tutte nuttet og lets be honest, så uskyldige er de unge sg* ikke mere!! Jeg var en engel jo............
Hvis nu det var min tur igen så ville jeg hoppe i denne vildt lækre buksedragt fra SaboSkirt. Den er anderledes og utrolig feminin. Jeg kan rigtig godt lide at flere og flere tøser hopper i et jakkesæt, men synes også godt det må være liiiidt mere feminint sådan en stor dag. 

Jeg er ikke heeelt så glad for hvidt tøj, men det hænger nok sammen med at jeg er en smule klodset og altid kommer til at spilde så jeg ender med at ligne et abstrakt kunstværk gone wrong....ikke fedt!!
Men når nu det skal være synes jeg de kjoler jeg har fundet er meget meget acceptable!!

Hvad synes i??

Psssst tjek lige de sorte lædersandaler med frynser fra Zara!!!! Argh de er da bare must have!!! Tror jeg vil sætte dem på min kærestes ønskeliste her om et par uger....Det opdager han ikke........

Nu vil jeg hoppe ud og købe kufferter....wuhuuu..........

See ya <3



Links below picture



1. Riviera dress (here), 2. Latrobe dress (here), 3. Pantsuit (here), 4. Florentine dress (here), 5. Tulip dress - Sale! (here), Blå criss-cross sandaler (here), Grå sandaler m. sten (here),  Læder sandaler m. frynser (here), Sølv sandal (here)     


Ingen kommentarer:

Send en kommentar