Søg i denne blog

onsdag den 2. april 2014

Busy Bee

I dag står den på læge besøg, blodprøver, tøj bytning, veninde beøsg, indkøb, middags aftale og flere lægebesøg. Så jeg skal styrte rundt...Derfor skal jeg have noget kluns på som er behageligt, ikke sidder for tæt og som jeg kan rende rundt i hele dagen. Jeg ved ikke med jer, men jeg haaaaader når trøjer eller bare overdele sidder for stramt oppe under armene...Jeg får det varmt bare ved tanken - NEJ tak! 

Forleden da jeg holdt fødselsdag, fik jeg de dejligste gave af mine skønne veninder. Det har allerede været godt i brug og i dag er ingen undtagelse. Jeg skal have mine fede baggy jeans med broderi på og så skal denne læksi cardigan fra Envii også på! Den er oversize og man føler man har morgenkåbe på - på den gode måde....og farven behøver jeg slet ikke komme ind på...allerede der er den totalt vinder hos mig! Yep jeg er meget stor fan af lyserød <3 !!

Tjek lige tasken....den har jeg vist før og nu er den MIIIIN! Den er top fed....ARGH nogle dejlige tøser jeg har mig!! 

Nåh, jeg må smutte...dagen er travl og jeg er allerede langt bagud...ligner mig ellers slet ikke.....eller noget...

See ya ladies <3

Ppppsssst - Har også fået myggestik??? Jeg har sådan cirka et gennemtygget ben eller to og min hals er også ramt (Hvem går efter halsen??! Syge i bolden de myg!!!!). Det er altså for tidligt efter min mening!!



Links below picture 









































Love tag (here), Cardigan (here), Gold Bangle (here), Nike sneakers (here), Baggy Jeans (here), Fringe bag (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar