Søg i denne blog

tirsdag den 4. februar 2014

Ebay goodies # 3

Hej forårs-kyllinger,

Her er et lille sommer outfit jeg viiiirkelig godt kunne tænke mig at iføre mig på en højsommer dag <3 
Jeg elsker frynse sko og især fra Minnetonka. De er dog lige i den dyre ende, men fandt disse lækre støvletter på Ebay - De er sgu da et meget godt alternativ og til en god pris, hva'?!

Jeg vil hoppe på gaden med hvalpen

God aften <3



Here is an outfit I am dreaming of wearing next Summer <3
I really love fringe boots /shoes - specially from Minnetonka. Unfortunately they are a bit pricey, but I have found these cool fringe boots on Ebay - Cool right?!

Have a good evening spring bunnies <3



Links under the picture / Links under billedet











1. Necklace (here), 2. Sunglasses (here),  3+4. Bracelets (here), 5. Lace top (here), 6. Shoulder bag (here), 7. Denim shorts (here), 8. Fringe boots (here)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar