Søg i denne blog

torsdag den 23. oktober 2014

Makeup online

Jeg ved ikke med jer men jeg mister hurtigt tålmodigheden når jeg skal ud og finde ny makeup. Der er sååå meget forskelligt at vælge imellem og det kan være svært at danne sig et overblik. Jeg selv er den type der finder ud af hvad jeg mangler i sidste øjeblik - typisk når mascaraen er tør eller inden man skal ud og male byen rød...og skal da lige hilse at sige at det ikke er her overskuddet er størst!

Jeg besluttede mig for at søge online i stedet. og jeg faldt over den her side som har de lækreste lip gloss og de vildeste kunstige øjenvipper til nærmest "ingen" penge.

Jeg købte denne Tanya Burr Lip Gloss i farven "Afternoon tea" og det er det bedste jeg længe har gjort for mig selv. har ledt efter den her farve som ikke skriger "Se mig jeg har læbestift på" og her ramte den plet! 









Der røg også lige et par kunstige øjenvipper med i kurven..bonus er at det kun koster 18 kr (!!) i porto.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar