Søg i denne blog

tirsdag den 25. marts 2014

No carbs - Buhuuuu.....

Jeg har netop været til lægen og fået svar på nogle forskellige blodprøver. Det resulterede i at min læge vil have jeg får en totalt kostomlægning og enten følger LCHF kuren eller KISS kosten...
Det er altså ikke fordi jeg er 100 kg overvægtig eller noget. Er sølle 1.70 høj og vejer 55kg og så ELSKER jeg alt brød, kage, slik, sodavand, chips, kulhydrater kulhydrater kulhydrater og aaaaaaaargh...personligt ville jeg hellere have et ordentlig slag i ansigtet af lægen end de dårlige nyheder.....
Nå, men gider ikke gå og være sur over sådan noget. Måske det egentlig er meget rart endelig at have en grund til at skippe desserten når man er ude og ikke føle man sårer folk og jeg har jo rent faktisk ville tabe mig længe.....men farvel til de hjemmebagte kanelsnegle....*PIV*

Men hvordan gør man så lige med sådan en kostomlægning???!!! Jeg synes det er super sjovt at lave mad osv, men tit indeholder en aftensmad altså også bare ris, pasta eller kartofler!!! Jeg er på herrens mark lige nu!!!
Så er det jo så godt at man har nogle veninder som tænker lidt mere over hvad de propper i hovedet og følger en masse sundheds-fis. Fik et tip om såkaldte bønnepasta?!! Jeg tænkte "no way" det lyder elendigt! Men prøvede det faktisk her i dag og var godt nok positivt overrasket. Det smager præcist som pasta og jeg skyndte mig at fylde kurven med en masse pakker. Dog ville jeg aldrig nogensinde spise det uden en form for sovs.....Så smager det lidt for spist til min smag. 

Eneste minus er at det satme er dyrt spise sundt!! Hvad blev der af det med afgifterne ned på det sunde????!! Come on Helle!

Nå anyways, Pastaen kan I købe i Super Brugsen til en 25 krone. Der er med forskellige bønner, men jeg har kun prøve det ene med sorte bønner. Ellers kan i få det i Kvickly eller på denne hjemmeside her 


Jeg købte også et brød uden mel. Altså et man selv skal bage. Masser af kerner. Jeg er lidt skeptisk, men glæder mig nu til at prøve det. Blandingen er fra Urtekram og fåes i SuperBrugsen eller Kvickly.














Nu skal jeg op på motionscyklen.....eller måske jeg liiige venter til de sender "The Kardashians" på Tv3....Ja....det gør jeg!! 

Seeee ya, LoveBirds <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar