Søg i denne blog

torsdag den 23. oktober 2014

Halloweeeeen

Næste uge er det Halloween og jeg hader den tid! For en der har hader dukker og mennesker i store bamsekostumer der vælter over mod en i diverse storcentre så er det altså ikke særlig fedt at man bliver "overfaldet" i sit eget hjem. 
Lige præcis på selve Halloween d. 31/10 der er jeg gemt langt væk under dynen i et meget mørkt hus der skriger "her er ingen hjemme". Så håber jeg at slippe for alle de små børn der kommer i deres kostumer og skriger på slik eller ballade. Helt ærligt kunne vi ikke have holdt den tradition i USA?!!! 
Min far elsker det og er alle år styrtet ud og har købt bunker af flødeboller til de små børn. Ét år da min far ikke var hjemme og min mor og jeg gemte os langt væk var der nogle møgunger der kastede toiletpapir over alt i haven bare fordi vi ikke åbnede og gav dem slik!! Come on! Hvad er det for en opdragelse!!! 

Nå, nok om det *gys* for i år, der er jeg IKKE hjemme HA! 
Niks jeg skal nemlig til fædselsdagsfest....i udklædning..... I know det er ikke spor bedre....men jeg har altså ikke tænkt mig at bruge penge på det...eller, jo altså noget har jeg da tænkt mig at købe. Faldt nemlig over dette vilde sæt hos River Island! 



Det er jo top top lækkert. Læder top og læder nederdel bum bum. Så kan man jo altid købe nogle katteører af en art og tage på - så er man da lidt klædt ud! Nu mangler jeg bare at finde de helt rigtige sko. Godt der er en uge til ! (I-lands problemer, jeg ved det!)



Top (here), Skirt (here), Collar (Here), Sandals (here)



Ears (here)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar