Søg i denne blog

tirsdag den 13. maj 2014

Kjole krise !!

Da jeg var i New York for 2 uger siden, jagtede min svigermor og jeg en kjole vi så i alle vinduer. Den var super lækker blød og i en varm koral farve. Alle steder, uden undtagelse, var den udsolgt. Vi måtte endda skrives op til en der hang i vinduet for nu blev vi lige pludseligt stædige....Kjolen var fra noget så eksotisk som H&M...Ja ja I know "ej så render alle rundt med den samme jo", men jeg var/er fløjtende og skulle bare have den. Fik den dog aldrig med hjem da den ikke kunne opdrives....

Så skulle jeg ud og købe en gave herhjemme og tænker (som altid) at jeg lige ville kigge rundt i H&M og vupti....der hang et helt stativ med kjolerne! Ved ikke om de bare er totalt "no go" herhjemme, men jeg skyndte mig at overfalde stativet og sende alle omkring meget onde øjne og hvæse lyde......sådan da... Men YES YES YES jeg fandt den !!! Så skete der bare lige det at min kæreste kigger på mig og minder mig om den "ingen shopping før næste ferie"-pagt vi har lavet....jeg tænkte at han umuligt kunne mene det, men drengen var dybt seriøs!! 

Så jeg måtte gå uden!! Jeg var et surt, gulvstampende barn resten af dagen og skrev med det samme til min svigermor om hvor streng hendes søn var! 

Men så....lidt (meget) pinligt, kommer manden ud og siger hans mor lige har overført nogle penge til ham og jeg modtager en sms der siger at min skønne, fantastiske svigermor giver!!!!! Så var jeg straks tilbage til YES YES YES YES!!!! Hvor heldig kan man være!! Men må indrømme at jeg til at starte med kunne krybe ind i mig selv af ren og skær flovhed for pludselig var det jo som om jeg havde plaget og det var absolut ikke meningen!!!!!! 

I kan finde kjole lige her og det bedste af det hele er at den kun koster 149 dkk! Min skal helt sikkert med på sommerferie til Frankrig! 


Samlet sæt pris: 947, 80 dkk 


Nu må det dejlige, danske sommervejr så godt dukke på!!!! 

See ya <3


Links below picture 






































Hat (here), Bracelet (here), Shoes (here), Clutch (here), Rings (here), Dress (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar