Søg i denne blog

tirsdag den 15. april 2014

STRANDgårdbutik, et besøg værd!!

Hvor er det fedt vejret er vendt og solen kigger frem! Nu håber vi bare lige det holder påskedagene ud!!
Nu er det mange der panikker over hvad de mon skal foretage sig og jeg ved ihvertfald godt hvad jeg skal.
MEN så har jeg et virkelig godt tip til hvad i skal. Jeg er nemlig faldet over den lækreste butik i Smørum. Ved et tilfælde så jeg på Facebook at en bekendt "likede" deres side og tænkte at et nok bare var dum reklame som man ser så meget, men blev altså alligevel nysgerrig - heldigvis. 
For denne butik kaldet STRANDgårdbutik er altså bare virkelig lækker! De har både lækkert inventar, nips, tøj, sko og alt man kan ønske sig til en lækker bolig! Og som en rigtig vigtig del af oplevelsen, efter min mening, så er ejeren/ekspedienten snaksalig og super sød og man får pakket sine varer i en lækker pose med et magasin i. Ja det synes jeg alt sammen er med til at man får en lækker oplevelse.

De mærker du kan finde er Tine K home, DAY, Moss Copenhagen, Lolly's Laundry og en masse andre i kan se her

Selv kom jeg derfra med et par fede sweat bukser fra Moss og et bundt Eucalyptus blade der dufter helt vildt godt! 

Så hvis i sidder og lægger påske planer så tag lige og gør jer selv en tjenste og kør ud forbi Strandgårdbutikken!  Det vil i ikke fortryde! 

Nyeste tiltag er en hjemmeside med online shopping! Det bliver sg* fedt (og dyrt)!!

Jeg har lånt et par billeder fra Strandgårdbutikkens facebook side som i finder lige her hvor i også kan finde åbningstiderne i påsken 

Nu vil jeg sætte mig med en god kop kaffe, "turen går til NY" og slappe heeeelt af. Hunden er nemlig på besøg MED overnatning hos min svigerinde - Sweet life 























Ingen kommentarer:

Send en kommentar