Søg i denne blog

tirsdag den 1. april 2014

Bikini fever!

Jeg har været noget så fraværende de sidste par dage på grund af vanvittige fødselsdags tømmermænd og en bunke andre personlige ting der lige skulle være tid og overskud til. 
Fredag havde jeg fødselsdag og den blev skudt afsted med årets fest. Jeg kan godt mærke jeg ikke er 18 år mere når man er så ramt af tømmermænd flere dage efter...Bu Hu!!! 
Men det var nu altså det værd!!!

Vi er trådt ind i april og nu er min nedtælling til ferie for alvor gået igang! Jeg rejser i slut april til New York efterfulgt af Florida og det bliver fuldstændig fantastisk!!!
Nu er vejret også blevet rigtig dejligt herhjemme så ferie følelsen er ekstra stærk disse dage. 
Jeg udnytter enhver soldag til at sætte mig ud i haven og suuuge D-vitaminer til mig. Det er vildt lækkert!
Jeg er begyndt at kigge på Bikinier. Ja ja jeg ved godt jeg har vanvittig mange, men hvert år kommer der jo nye lækre sager på markedet....og jeg er altså afhængig! 

Herunder er mine yndlings, og jeg kan slet ikke vælge.....Den neon gule, sæt 2 (eller sæt 1) vil være super fed når man får en dejlig kulør, men igen...er også fan af alle de andre....
Ååååh de pokkers I-lands "problemer"...

Hvilken ville i vælge??
























Beige solhat (here), Sort solhat (here), Sæt 1 (here) og (here), Sæt 2 (here) og (here), Sæt 3 (here) og (here), Sæt 4 (here) og (here), Sæt 5 (here) og (here), Stribede espadrillos (here), Pink espadrillos (here)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar