Søg i denne blog

torsdag den 6. februar 2014

Birthday partaaaay..

...Yes yes yes yes YES jeg har snart fødselsdag! Jeg eeeeelsker at have fødselsdag! Ville ønske det var min fødselsdag hver dag...eller ihvertfald 1 gang om ugen wuhuuu...Alderen ville ikke være noget problem for jeg bliver alligevel altid 20 - Perfekt! 
Dagen efter min fødselsdag bliver jeg altid trist, men så går der lige en måned eller 2 og så synes jeg snart det er min fødselsdag igen, så kan jeg gå og glæde mig til det :D

Hvert år holder jeg noget festivitas og i år er ingen undtagelse. Jeg skal holde fødselsdag i vores nye hytte og jeg har allerede inviteret alle mine yndlingstøser. Det bliver et brag hver gang vi er samlet. Noget skingert og højrystet, men eeeelsker det <3
Den skal have alt hvad rammer og tøj kan holde. Pynt, drinks, farver, mad, kager dans på bordene, flere drinks, sang, god musik, drinks igen og masser af kærlighed - Sh*t det bliver så godt!

Ok, fest og farver og alt det dér er lige til at arrangerer, men nu har vi så problemet med påklædningen! Ja det jo aldrig let og jeg kan ligeså godt starte i god tid. Ender sgu nok med at ændre det i sidste øjeblik.
I år vil jeg være smækker lækker i en fin kjole. Jeg har fundet nogle stykker på Ebay som alle er glimrende muligheder. 

Jeg er ret vild med nr. 6, skøn farve!

Hvilken synes I??


My birthday is coming up and I am super excited! 
Every year I am throwing big birthday party and this year is no different! I am having my girlfriends over and we are gonna party all night long. Can't wait!!!!
But what to wear? That is always the big question....I always end up changing my mind several times anyway but a little preparation doesn't hurt.
I think I want to wear a dress this year (It's always a dress - I am a girly girl!).
I have found a couple of dresses on Ebay but I can't seem to chose only one. I really like number 6! Such a great color!  (Or 8?! hmmm or 7...) 

Which is your favorite? 

Links below picture / links under billedet 




1. Sort kjole m. spaghetti stropper (Her), 2. Sort stropløs kjole m. slæb (Her), 3. Hvid peplum kjole (her), 4. Ærmeløs maxi kjole (her), 5. Blå kjole m. palliet top (her), 6. Grøn blonde kjole (her), 7. Buksedragt m. bælte (her), 8. Rød pencil kjole (her)

1 kommentar:

  1. Rigtig fine ting!

    Jeg har en ebay goodies blog, det kunne være du kunne gøre nogle fund dér. Du er i hvertfald velkommen til at kigge :-)

    SvarSlet